opsporing verzocht

Alle zin en onzin die je kunt bedenken.

opsporing verzocht

Berichtdoor kanters c » za feb 11, 2012 12:52 pm

Tijdens het bezoek van Joost opper van de Kerkuilen,aan het louwdiner en het prinsenbal in de schouwburg,juist nu hij voor de elfde maal opper der Kerkuilen is,en we 40 jaar bestaan, is zijn staf mee genomen door iemand,ik hoop dat het een geintje is en geen ordinaire diefstal ,deze staf is met de hand vervaardigd, door Hr.Dré Druits in 1972 en voor de kerkuilen onvervangbaar, dus,ieder die iets gezien of gehoord heeft neem contact op met de stadsprins of zijn adjudant deze zijn namelijk ook op de hoogte van het gebeuren.
Er is már één léve en dés un goei.
En ut is un kaoi laant wor ut geen meens goed
gaoit,waant daor wul ik nie wone.
kanters c
Kruik

Re: opsporing verzocht

Berichtdoor jeeke » za feb 11, 2012 8:51 pm

Echte carnavalsvierder dus, bahbah!
Ik hoop dat ie snel teruggebracht wordt!

Groet, Jeeke.
Laaileuter
jeeke
Kruik

Berichtdoor pythagoras » zo feb 12, 2012 11:41 am

Ik hoop dat diegene die de staf heeft hem ook daadwerkelijk terugbrengt het is een unieke staf inderdaad door iemand gemaakt die er met heel zijn ziel en zaligheid aan heeft gewerkt. dus mensen wees sportief en geef die staf terug
pythagoras

Berichtdoor peet2605 » ma feb 13, 2012 4:37 pm

moet haast wel een geintje zijn
iedereen weet zo ongeveer in het verenigings leven dat een opper niet zonder staf kan
is dan wel een hele misselijke grap
hoop dat de dader zich nog voor de carnaval meld
peet2605

Berichtdoor kanters c » do feb 23, 2012 3:20 pm

Nou de karnaval is voorbij ,en ik had nog hoop maar na gelang de dagen verstreken , werd het me duidelijk ,dat dit een oirdinaire diefstal is geweest, wel erg jammer , ten eerste voor de Kerkuilen , maar ook dat zo iets op het prinsenbal gebeurt, dan komen daar ook (niet) echte karnavals vierders,want die hebben respect voor andermans spullen.De staf was wel niet echt antiek ,maar 40 jaar is toch ook voor een karnavals vereniging al een hele tijd.
kanters c
Kruik

Berichtdoor frutje appetjoek » zo feb 26, 2012 12:35 am

Donderdag 23 februari heb ik contact opgenomen met de voorzitter van de kerkuilen aangezien ik als dj tijdens het louwdiner een staf heb zien liggen bij de gevonden voorwerpen op het podium van 013. Als het goed is moet de feestcie van de cst weten waar ie is. Ben benieuwd of hij ondertussen terrecht is.
De uil van de fabeltjeskrant zei altijd oogjes dicht en snaveltjes toe. Maar in dit geval oogjes open en snaveltjes open.
gr DJ Raas
frutje appetjoek
Aspirant Kruik

Berichtdoor leon » zo feb 26, 2012 11:55 am

Zou schandalig zijn als de cst hier van op de hoogte is
leon

Berichtdoor Piet » zo feb 26, 2012 12:16 pm

Beste Leon,

Wat is dat nou voor een rare reactie? Laten we hopen dat de staf bij de gevonden voorwerpen terecht is gekomen en dat die nog te traceren zijn bij 013 of bij de FeestCie. Als dat zo is valt echter noch 013 noch de CST iets te verwijten. Als er een doos vol met gevonden voorwerpen is, kun je toch moeilijk van 013 of de CST verwachten dat zij gaan uitzoeken van wie die voorwerpen zijn. Dat staat er immers meestal niet op. Het lijkt mij toch echt de verantwoordelijkheid van degene die iets verloren is, om zich te melden bij 013 en de CST, met de vraag of er gevonden voorwerpen zijn. Als de staf nog gevonden wordt, moet je juist de vinder, 013 en de CST een compliment maken i.p.v. het woord " schandalig" in de mond nemen!
Piet

Berichtdoor frutje appetjoek » zo feb 26, 2012 10:46 pm

Inderdaad een hele slechte opmerking om over schandalig te spreken. Ik ben op de avond zelf al bezig geweest om het rond te vragen, echter mijn optreden als dj zat er op dat moment op anders had ik het omgeroepen met de staf in mijn hand en was het binnen no time opgelost. Zo werkt dat normaliter toch.
Zou wel fijn zijn als de heer kanters laat weten op dit forum of hij de staf nu uiteindelijk weer in bezit heeft. Zoals al eerder opgemerkt valt de feestcie niets te verwijten als bij hun geen melding is gemaakt van een verloren voorwerp. Misschien een idee om voortaan na afloop van ieder evenement speciale op en aanmerkingen en gevonden voorwerpen, voorvallen, ongelukken etc direct rechtstreeks te melden bij secretariaat bestuur CST zodat het ook direct opvraagbaar is door gedupeerden.
gr DJ Raas
frutje appetjoek
Aspirant Kruik

Berichtdoor kanters c » zo feb 26, 2012 11:08 pm

Zeer zeker wil ik reageren op het gebeuren , ik heb vandaag zondag pas gelezen hoe de zaken er bij staan , ben blij dat er schot in zit wat betreft het terug vinden van de staf, , dat er iemand is die er iets van af weet , ik ga morgen vroeg om 10.00 uur naar 013 om info, want ik heb vandaag gebeld en hoorde dat 013 vanaf morgen 10 .00 uur te berijken is, en ga dan navragen of er in de doos van gevonden voorwerpen ,ook de staf aanwezig is het zou heel mooi zijn ,en als ik hem terug heb, krijgt de D.J die het gemeld heeft van mij 50. euro.
kanters c
Kruik

Berichtdoor Jack » ma feb 27, 2012 8:40 pm

Hallo kruikzeikers

Ik Jack ( bestuurslid van de Kerkuilen) ben in het weekend gebeld door een koen en die vertelde dat de commissie van het prinsenbal een staf heeft gevonden en die mee hebben genomen .
Het was een staf waar een beest op stond , dit is ook gezien door marcel ( de hof fotograaf ) dus ik zal graag de commissie willen vragen wat zij hebben meegenomen , en zoja laat even iets weten want ik krijg telefonisch niemand te pakken.

m.v.g. Jack schoenmakers
Jack

Berichtdoor kanters c » do maart 01, 2012 12:56 pm

Nog maar eens verder met het zoeken , ben maandag morgen bij 013 geweest en met Sander laouwens gesproken ,maar in 013 is hij niet meer gevonden, deze meneer heeft bij zijn medewerkers nog na gevraagd maar zonder resultaat.Als mij nog iemand verder kan helpen hoor ik het graag.
kanters c
Kruik

Keer terug naar Kruikenstad Algemeen